Nejčastější otázky

Délka sukně je uvedená i s pasem?

Ano, délku sukně měříme i s pasem. Více zde.

Nejlepší je oměřit nějakou sukni, kterou už máte doma a nebo se oměřit metrem podle tohoto návodu.

 

Pokud si vyberu délku a velikost sukně z menu, které nabízíte a zboží mi nebude sedět, můžu ho vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit nebo vyměnit. Více zde.

 

Pokud je u produktu možnost nechat si všít do sukně spodničku a sukně mi nebude sedět, mohu ji vrátit?

Ano, zboží můžete i tak vrátit nebo vyměnit. Více zde.

 

Pokud si nechám ušít oblečení na míru - jiná délka či velikost, můžu zboží vrátit?

Bohužel, ne. Pokud zboží upravujeme přímo na konkrétní délku, kterou my v e-shopu u produktu nenabízíme, tak zboží nelze vrátit. Více zde.

 

Jak mám oblečení od Vás prát?

Doporučujeme praní na 30°C, nejlépe v ruce. Oblečení nedávejte do sušičky.

Čím šetrněji se o oblečení budete starat, tím déle vydrží krásné a stálobarevné.

Šijeme často z bavlněných materiálů. Prosím, počítejte s tím, že se oblečení může mírně srazit. Je to věc, kterou nemůžeme ovlivnit, je to přirozená vlastnost bavlněných materiálů. Více zde.

 

Elektrizuje mi podšívka, co s tím?

Doporučuje sukni vyprat v aviváži, ta zabraňuje statickému náboji. Dále můžeme doporučit sprej proti statickému náboji, který prodávají v drogerii.

 

Kdy mi balíček od Vás přijde?

Produkty, které máme skladem odesílám do dvou dnů.

U oblečení, které došíváme je doba dodání 5-10 dní.

 

Jaká je cena dopravy?

Posíláme Zásilkovnou - 69 kč

Českou poštou - doporučená zásilka - 69 kč.

Česká pošta - balík do ruky - 129 kč

GLS - 89 Kč

DPD - 129 kč

Více zde.

 

Budu platit poštovné při výměně zboží?

Nebudete. Pokud zboží chcete vyměnit, tak nám napište a my Vám pošleme kód na Zásilkovnu. Zboží bude odesláno zpět k nám na naše náklady.

Nové zboží Vám pošleme a další poštovné již nehradíte.

 

Budu platit poštovné při vrácení zboží?

Nebudete. Pokud zboží vracíte, napište a my Vám pošleme kód na Zásilkovnu. Zboží bude odesláno zpět k nám na naše náklady.

 

Platil/a jsem platbou online, ale ta neproběhla. Co s tím?

V e-mailu potvrzující objednávku jsou platební údaje, nebo napište a my Vám platební údaje pošleme znovu.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení