Výměna a vrácení zboží

Právo na vrácení/výměnu zboží

(právo na odstoupení od smlouvy)

Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy a tím i vrácení objednaného zboží bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od data obdržení zásilky.

My Vám do 14 dnů vrátíme peněžní prostředky za zboží. Pokud vracíte celou objednávku, vracíme i prostředky na dopravu.

Pokud zvolíte výměnu zboží, napište nám kód požadované zboží do přiloženého formuláře

Formulář na vrácení od 4.1.2023

Po přijetí zásilky Vás budeme informovat o vypořádání přeplatku/ nedoplatku za nové zboží.

 

Nové zboží Vám zašleme na naše náklady.

 

Zboží, které vracíte je třeba odeslat na vlastní náklady na adresu provozovny.

Radka Kudrnová, Za Vodárnou 214, Neratovice, 277 11

Tel: 601 371 013, Email: info@satysukne.cz

 

Zboží lze vracet i osobně, po předchozí domluvě.

 Pro urychlení průběhu vrácení, prosím použijte formulář pro vrácení připojený k faktuře.

 

Před odesláním balíčku, prosím, napište email s vaším požadavkem (vrácení nebo výměny zboží) a termín, kdy budete balíček posílat, abychom ho očekávaly.

Formulář pro vrácení/ výměnu zboží naleznete

Formulář na vrácení od 4.1.2023

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

Můžete samozřejmě vrátit/vyměnit i zboží u kterého je napsáno:

,, Došijeme, k odeslání 5- 10 pracovních dní"

Pokud si vyberete délku a velikost v rolovacím meny vedle produktu,

tak MŮŽETE zboží vrátit nebo vyměnit = NEJEDNÁ se o šití na míru. 

 

Pokud zvolíte sukni s PŘÍPLATKEM (všití spodničky nebo kapes), nebo jiný typ úpravy

tak zboží nelze vrátit ani vyměnit = JEDNÁ se o šití na míru. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Žádáme o dodržení stanovené lhůty pro vrácení zboží. Částka za vrácené zboží bude poukázána bankovním převodem nebo v případě, že si zákazník tuto formu úhrady pohledávky za vrácené zboží zvolí, formou poukázky k využití na další nákupy.

 

Nelze vrátit/vyměnit zboží, které je:

- nošené

- prané

- poškozené

- na zakázku šité nebo upravované

(např. po domluvě jiná délka, než standartně nabízíme v eshopu, jiná barva pasu, kapsy navíc, jiný materiál atp.)

- punčocháče a legíny, které jsou zkoušené nebo nejsou v původním obalu a původním stavu

V případě vrácení poškozeného zboží nebo zboží se stopami opotřebení překračujícího rámec obvyklé manipulace můžeme uplatnit vůči kupujícímu odškodnění ve výši hodnoty poškození nebo opotřebení, při čemž částka tohoto odškodnění může být stržena z částky prodejní ceny, která má být vrácena kupujícímu. 

 

 Aktualizováno 3.1.2023